• Condiții de retur Actualizat la 14/02/2024

    Clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile de la recepționarea acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea pe un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, taxele de expediție fiind excluse.

    Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului. În cazul în care se optează pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face în termen de 14 zile de la recepționarea de câtre magazinul Sublime a produsului returnat.

    La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

    Nu se admit la retur

    • Produse care au fost desfăcute
    • Produse care au fost testate sau utilizate
    • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte sau șterse
    • Produse achiziționate de la alte magazine
    • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura sau bonul fiscal)

    Conform Hotărâri Guvernului №1465 din 08.12.2003 , MO248-253/19.12.2003, art.1530, Anexa 2, p.4 (în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007, МО175/09.11.2007) , articolele de parfumerie și cosmetică nu pot fi schimbate sau returnate.

    Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începănd cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea sau testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transmiterea produsului altei persoane.

    Procedura de returnare

    Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

    • Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus
    • Contactați-ne la adresa de e-mail info@sublime.md sau la numărul de telefon +373 69 411 222
    • După recepționarea mesajului vă va contacta un operator, care se va ocupa de returul produsului în continuare
    • În cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura stocului disponibil)
    • Rambursarea contravalorii produsului va fi făcută în termen de maxim 14 zile lucrătoare, începând cu data confirmării primirii returului de către magazinul Sublime

    Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@sublime.md sau la unul din numerele de telefon afișate pe pagina de contact

Întrebări frecvente